Sunday, March 27, 2011

THE MAKING OF.....NASI AYAM

cuti weekend aritu saja la gatai2 nk wat nasi ayam..sblm ni bkn xpnh wat,penah ja..tp masak nasi ayam tu ja yg xpenah..yg lain2 tu besa la wat..aritu kira gamble la wat..huhu..bertungkus lumus jgk la dr kul 12 smpai 2 lbh br siap haha..nsb bek hubby xdak,dia keja..dgn huru hara keadaan dapuq tu Tuahan ja yg taw..kalau la masa tu mak mertua mai mengejut,mau pengsan..hahaha
yg lucunya tu kn..smpai extension pn smpai terbakar meletup keluaq asap gara2 masak nasi..xtaw la sbb apa..tp mgkin sbb extension tu yg xdak kualiti,maklumla bli kat Happy Home ja...
walau apapun rintangannya aku berjaya jgk menyiapkan nasi ayam tu..alhamdulillah..tp lepas tu errrmmm jenuh la mengemas,mengemop lantai sbb berminyak hbs...
dgn keadaan hujannya ari sabtu tu,ptg tu aku mkn bersungguh-sungguh..hubby mkn sket ja sbb dia demam n selsema..so mkn pn xrasa apa..xpa..nnt aku wat lg..aku ja yg pulun makan..hehe..

  actually ni bkn nasi ayam yg aku wat..aku pya nasi ayam xleh upload...dlm hp..nnt2 la aku upload

0 comments:

Post a Comment