Tuesday, June 14, 2011

LAMA TAK BERSUA...MOOD MENULIS KEMBALI~~HUHU

wah..lamanya xmenjenguk ke blog aku ni..almost 3 months la..buzy??malas menaip??or terlupa yg aku ada blog??ermmm..rasa2nya semua tu betol kot hehe..mcm2 dh jd sejak 3 bln lalu..jom aku nk share serba sikit kat sapa2 yg sudi membaca..

KEJADIAN-KEJADIAN SEPANJANG >< 3 BLN X MENULIS KAT BLOG NI


1) almost 3 bln jgk la me n my hubby rasa hidup sendiri...ssah payah hidup berdua kat rumah sewa di Bandar Sri Astana..nk story sket la ttg kami yg dh berpidah ni..pas kawen aku n hubby dok kat umh mertua smpai la dpt seru nk try dok sndr..then bncg la kami 2 org n dpt GREEN LIGHT dr MIL..hehe..cari pya cari umh last2 dpt la sebuah umh kat Bandar Sri Astana tu..kami pndh masa cuti sek bln 3 aritu..smpat la seminggu tu jd fulltime housewife..hehe..nk story time pndh tu sbnqnya..almaklumlah aku ni kn preggy,time tu kira baru 3 bln lbh kndungan aku ni,kami pndah pn time tu family abg ipar bwa MIL bercuti kat langkawi..so mmg xdak org nk tlg kemas2 brg pa suma..n i'm very lucky to have MR BADRUL HISYAM AHMAD as a husband..napa aku kata cmtu??bkn nk bodek but it's true..keja aku time tu just kemas baju mask dlm beg n bila dh smpai kat umh baru tu pn just kemas blk semua kain baju msk dlm almari..THAT'S ALL!!!yg lain semua Mr Bad uruskan..susun perabot,cuci umah,mop lantai..beres!!wah...thanks a lot hubby~LOVE U ALWAYS~
     mula dr saat tu kami start la hidup berdua..actually bertiga la dgn baby kat dlm perut ni..n part yg plg xbest is bila time keja nk kna blk p penang stay there for 4 days n left my hubby alone ..n plg excited when friday comes..teruja nk blk sp..ni nasib baik la penang-sp ja..kalu lg jauh xtaw la mcm mn..

2) DPT ANAK TIRI
    jgn terkejut baca tajuk ni..hehe sj nk bg suspen..actually ada 2 org student aku kat sggs ni yg terlalu obses dgn aku..aku pn xtaw saipa..smpaikan depa pggil aku mak tiri..tp bkn mak tiri mcm cinderella taw..ni mak tiri yg baik..suka sgt depa kat aku..ikutkan aku ni garang la jgk..(garang ka??)hehe..terlalu obsesnya bdk2 ni smpaikan anything yg related dgn aku berebut2 nk..even tisu yg aku dh guna pn nk amik smpan..duit aku pn depa amik smpan..n aku rsa paling lucu bila depa mkn biskut pat segi hup seng aku tu pn depa kata sedap...mcm2 betoi..tp actually aku pn hepy sbb ada gak student yg sayang aku smpai cmtu..at least baby aku ni dh ada 2 org kakak tiri yg xsabar tggu dia lahir..1 hal yg aku akn ingt n sgt2 terharu is bila p sek 9 Mei aritu (sehari slps my bufday 8 Mei) tup2 dpt surprise hadiah dr 2 org ank tiri ni..walaupn hbgn kami sbg tiri2 but tiri2 yg baik2..hehe

                                                 hadiah2 from shahira n mirza...

aduh penat la plak menaip byk sgt..esok2 kalu aku rajin aku update lg ya..bye

0 comments:

Post a Comment