Monday, July 11, 2011

Assalamualaikum.......

lama x bersua arini rasa rajin plak nk menaip..walaupun diri tu rasa xlarat sgt..ermm aritu aku kata nk smbg lg cita2 yg terlepas spjg aku bz n x update blog ni kn.tp rasa malas la pulak..rasa nk update latest news ja la..

actually td aku p cek kat kk..alhamdulillah semua ok..xmcm last 2 week yg kecoh tu just sbb berat aku naik mendadak smpai 6KG..haha!!kelam kabut la suma..nurse pn mcm xpecaya smpai brapa kali aku kna tmbang..takut depa salah tgk..akkibatnya esok tu terpaksa la aku p plak ke kk sbb kna mnum ayaq gula..nk cek kot2 ada kncg manis ka..risau la jgk..akibat perasaan xpuas ati kat kk tu blknya aku trus p private clinic yg btoi2    or khas tuk ibu2 ngandung ni..p la mengadu mslh kat doc tu yg jgk antr org PIBG sek tmpt aku ngajaq..doc pn trut scan nk cek tgk berat baby, kndungan ayaq ketuban apa semua la...
cek pya cek semuanya ok..n one more thing yg aku dpt aritu adlah ttg jntina baby dlm perut ni.utk nk surprise kn semua so aku nk rahsiakan dulu..n aku shortkan stori maka dh wat MGTT n result is ok..aku xdak mslh kncg mnis..maybe aku ni yg mmg kuat mkn sgt..bab tu aku ngaku sbb sejak preggy ni mmg selera mkn aku thap hyper..kdg2 risau gak tp apa blh wat..huhu..
     so berbalik kisah check up td doc cek suma n everything is ok..uri pn elok ja dok ats..nurse pn dh ajar cara nk wat kiraan pergerakan baby..so excited nk mengira sbb my baby ni sgt2 la aktif..tggu 25/7 ni plak utk next check up n aku hrp semua akn ok smpai la waktu deliver nnt..amin..

0 comments:

Post a Comment