Monday, July 11, 2011

CLOTH DIAPER!!!

oopppppssss!!!apa tu cloth diaper??nk sng cita dlm BM panggei lampin kain moden..kalu yg xmodennya kita panggei kain lampin ja (napkin)..tp yg ni dh di modenkan dr byk segi cthnya mcm design yg bermacam2 tu,warna warni hari raya haha, siap ada butan lagi n blh plh nk snap or velcro..ni aku bg intro serba sikit la pasai CD ni..

actually aku pn xbrapa nk taw sgt pasai Cd ni tp ada la dok bc sket2 dlm blog2 pakar CD n jgk d internet..bknnya apa,menurut pengamal2 Cd ni, pabila kita berCD maka kita secara automatiknya save the earth n also save our money..save the earth bilamana kita menyelamatkan bumi terchenta ni dgn tidak membuang sisa2sampah keterlaluan cthnya spt DD (pampers)..n save our money bcoz kita xperlu nk buang duit tiap2 bln utk beli pampers kat anak..sgt2 jimat (bak kata org2 yg dh lama guna la)

aku ni sebenaqnya nk ckp lbh2 mn ada pengalaman lg,baby pn still dlm perut tggu nk keluaq tp xtaw lg exact date bila...tp dlm hati aku bertekad n stlh bncg dgn mr. Hubby dia pn stuju la...aku pn tersgt hepy n terover excited..so aku jenguk2 la blog2 yg juai CD ni..jamu2 n cuci2 mata..byk info aku dpt melalui Fb Hospital Bersalin n also Malaysian Parents Cloth Diapering..so aku godek2 byk la jgk blognya n lastly aku terberkenan dgn tawaran dr www.yoyosnow.blogspot...bg aku sgt2 murah n berbaloi..so aku pn order 10pcs of different CDs with the cost RM 215.00 including postage...brpa ari order aku xingt n pastu smpai dgn selamatnya..so aku dh ada 10kpg CD yg bermcm2 kaler tu n of course la biru lbh byk..hehe (gila dgn kaler biru...)

kat bwh ni aku tnjk pic CD2 yg dh aku bli tu..tgk2 la kot2 terbekenan n nk try guna plak ka pasni..

10 keping Cd ku..


4 keping Babyland


3 keping Coolababy


3 keping Sunny Baby

2 comments:

NiKiHs@RuN said...

salam, suka tengok cd awak..beli kt mana yer?

aqema_bad said...

cd2 ni saya beli dr yoyosnow.blogspt.com..

Post a Comment